نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها: جامعه شورایی از تمام ظرفیتش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو استفاده کند
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
پرواز

پرواز گفت: جامعه 127000 نفری شورایی کشور نیز در این راستا باید از تمام ظرفیت خود برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس استفاده کند چرا که پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، توان رایزنی‌های بین المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون‌تر می‌کند.

عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند و مشارکت گسترده مردم، گفت: همه ما باید در هر جایگاهی که هستیم از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود استفاده کرده و مردم را تشویق به حضور پرشور پای صندوق‌های رأی کنیم.

وی افزود: تأکید به همه تفاهمات و اشتراکات و پرهیز از هرگونه ترک فعلی که انسجام اجتماعی را زیر سؤال می‌برد، از دیگر نکات حائز اهمیت است.

نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها، اظهار داشت: جامعه 127000 نفری شورایی کشور نیز در این راستا باید از تمام ظرفیت خود برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس استفاده کند چرا که پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، توان رایزنی‌های بین المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون‌تر می‌کند.

پرواز با بیان اینکه سیره امامین انقلاب هم همواره تأکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است، خاطرنشان کرد: هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم، مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی است و حضور فعال و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بستر ظهور سیاست، اقتصاد، امنیت و آرامش ملی خواهد بود.

وی تصریح کرد: شوراها به دلیل ظرفیت ویژه‌ای که دارند از جمله ارتباط مستقیم با مردم و اینکه اعضای این نهاد از کوچکترین روستاها تا بزرگترین شهرها را شامل می‌شود، می‌توانند در ترغیب مردم به حضور پای صندوق‌های رأی و تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات، نقش مهمی ایفا کنند.

پرواز در پایان، بیان داشت: مهم‌ترین نمود مشارکت گسترده مردم، شکل‌گیری مجلس توانمند با پشتوانه مردمی است و در این میان، نقش شوراها در شکل‌گیری انتخاباتی پرشور، عیان است و امیدوارم در ۱۱ اسفند و در سایه حضور مردم، شاهد جشنی بزرگ باشیم.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی