پیام مشترک نمایندگان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استانها در محکومیت حمله تروریستی به پاسگاه انتظامی راسک
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
شهدای راسک

فاروق اعظمی، محمدکریم عزیزی و محمدحسن ملک رئیسی نمایندگان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها در پیام مشترکی حمله تروریستی به پاسگاه انتظامی راسک را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تروریستی راسک و شهادت ۱۱ تن از ماموران وظیفه شناس فراجا، بار دیگر خوی وحشیگری و ددمنشانه ظالمان عالم را به نمایش گذاشت و بار دیگر دست جنایتکارانه و تفرقه افکنانه دشمنان پلید از آستین گروهک تروریستی جیش الظلم بیرون آمد.

حفظ امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان‌فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

بی شک به شهادت رساندن این عزیزان در عملیات تروریستی و ناجوانمردانه در نیمه شب، نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم است اما تروریست‌ها بدانند این اقدام آن‌ها با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه می‌شود و خون شهدا پایمال نخواهد شد.

دشمنان تلاش می‌کنند تا ضربه‌های پی در پی اتحاد ملی را بشکند اما هربار بر این اتحاد افزوده می شود. ضروری است دولت پاکستان با قاطعیت با گروهک‌ها که در این کشور مستقر هستند، برخورد کند و دیپلماسی قوی وزارت امور خارجه در این زمینه بسیار مهم است.

از خداوند متعال برای شهدا علو درجات، برای مجروحان سلامتی عاجل و برای خانواده شهدا صبر و بردباری طلب‌ می‌کنیم و امیدواریم با تدبیر مسئولان امنیتی و رایزنی‌های جدی با پاکستان ریشه گروه‌های تروریستی بخشکد و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی