دوره آموزشی شوراهای اسلامی استان سمنان برگزار شد
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
آموزش شوراهای سمنان

در راستای آموزش و توانمندسازی شوراهای اسلامی و در تعامل با شوراهای اسلامی استان، طی دو مرحله کلیه شوراهای اسلامی شهرستان های استان سمنان در دوره‌های آموزشی با عناوین آشنایی با نحوه دستورالعمل بودجه شوراهای اسلامی روستا و نکات مالی مرتبط با نظارت بر عملکرد دهیاری‌ها، شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در راستای آموزش و توانمندسازی شوراهای اسلامی و در تعامل با شوراهای اسلامی استان، طی دو مرحله کلیه شوراهای اسلامی شهرستانهای استان سمنان در دوره‌های آموزشی با عناوین آشنایی با نحوه دستورالعمل بودجه شوراهای اسلامی روستا و نکات مالی مرتبط با نظارت بر عملکرد دهیاری‌ها، شرکت کردند.

در این دوره های آموزشی که با همکاری شورای اسلامی استان سمنان، استانداری و واحد‌های تابعه در تک تک شهرستانهای استان سمنان به صورت جداگانه برگزار شد، شوراهای اسلامی روستا و بخش و بخشداران مربوطه حضور داشتند.

در مرحله اول در شهرستانهای سمنان و گرمسار( شهرستانهای غربی استان) این نشست طی دو روز برگزار و شوراهای اسلامی شهر و روستا و بخشداران و کارشناسان فرمانداری این شهرستانها حضور داشتند. مرحله دوم نیز در سه روز و طی روزهای ۶ تا ۸ آبان در شهرستانهای میامی، شاهرود و دامغان برگزار شد.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی