نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها خبر داد: رئیس شورای عالی استان ها؛ مهمان ویژه مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
ساریخانی

ساریخانی گفت: رئیس شورای عالی استان‌ها برای شرکت در شصت و هفتمین مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها، شب گذشته وارد شیراز شد.

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به سفر پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها به فارس، گفت: رئیس شورای عالی استان‌ها برای شرکت در شصت و هفتمین مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها، وارد شیراز شد.

وی افزود: حضور و سخنرانی در اجلاس رؤسای‌ شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها و حضور در نشست شورای استان فارس جهت بررسی مسائل و مشکلات شوراهای شهر و روستا استان فارس از برنامه‌های دکتر سروری در استان خواهد بود.

ساریخانی خاطرنشان کرد: فردا نیز اختتامیه اجلاس رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها را خواهیم داشت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد روند مثبتی که در دوره ششم شورای عالی استان‌ها در جهت کارآمدی بیشتر و ارتقای جایگاه شوراها آغاز شده است، ادامه یابد و اظهار داشت: اینگونه جلسات هم‌اندیشی که امروز در شیراز برگزار شد، قطعا می‌تواند محلی برای تبادل نظر و همدلی باشد تا بتوانیم با تعامل گسترده‌تر اعضای شوراهای کشور، بیش از پیش در خدمت مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی