نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: دولت و مجلس تعامل بیشتری با شوراها داشته باشند
چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
خارایی

خارایی گفت: جا دارد از رئیس شورای عالی استان‌ها تشکر کنم که شورا را بر ریل خود آورد و شوراها روند صعودی در این دو سال داشته‌اند و البته نیاز است دولت و مجلس تعامل بیشتری با این نهاد مردمی داشته باشند.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، شوراها را نماد مردم‌سالاری در کشور دانست و گفت: از روستاهای کوچک با ده خانوار تا کلان‌شهرها، مردم در تعیین سرنوشت خود با انتخاب اعضای شوراها سهیم هستند و این خود خط بطلانی بر ادعاهای نابخردانه غرب است.

وی افزود: شوراها جزیی از مردم هستند و مردم نیز جزیی از شوراها، شورا راهگشا در تمام امور است که هیچ‌گاه دستور نمی‌دهد بلکه همیشه خادم مردم و اطاعت‌کننده امر مردم بوده است.

عضو شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: جا دارد از رئیس شورای عالی استان‌ها تشکر کنم که شورا را بر ریل خود آورد و شوراها روند صعودی در این دو سال داشته‌اند و البته نیاز است دولت و مجلس تعامل بیشتری با این نهاد مردمی داشته باشند.

خارایی خاطرنشان کرد: از تمام گروه‌ها، اقوام، مذاهب و مشاغل عضو جامعه شورایی هستند که این جامعیت را در هیچ نهاد دیگری نمی‌توان مشاهده کرد. شوراها شبانه‌روزی در خدمت مردم هستند و گاه بدون حقوق کارهای مردم را پیگیری می‌کنند.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در پایان هفته ملی شوراها را به تمام اعضای جامعه شورایی کشور و استان کرمان، بانوان عضو شورا و شورائیان سابق تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: شوراها در مسیر خدمت به مردم بیش از پیش حرکت کنند.

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی