دعوت سخنگوی شورای عالی استان‌ها برای شرکت در راهپیمایی روز قدس: شرکت در روز جهانی قدس برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی بر هر ایرانی معتقدی واجب است
سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
سلیمان زاده

سلیمان زاده ضمن دعوت از مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهیپمایی روز قدس گفت: شرکت در راهیپمایی روز جهانی قدس به ویژه در روزهایی که دست رژیم صهیونیستی از آستین برخی از کشورهای منطقه برای آسیب زدن به منافع ملی ایران اسلامی درآمده است واجب است.

ایرج سلیمان زاده سخنگوی شورای عالی استان‌ها و نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان به ویژه مردم ایران گفت: ماه رمضان ماه خودسازی و پالایش روح و روان است و نعمتی برای ماست تا یک ماه به تقویت ایمان خود بپردازیم و به اعمال خود بیندیشیم که امیدوارم در طول سال حافظ و نگهبان رفتار و کردار و گفتار ما باشد.

وی افزود: روز جهانی قدس که با تدبیر بنیانگذار معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری و تعیین شد نقطه عطفی در ماه مبارک رمضان است که جنبه سیاسی و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی را به جنبه عبادی این ماه مبارک افزود.

سلیمان زاده ادامه داد: از این رو پاسداشت هرچه باشکوه‌تر این روز از اهمیت زیادی برخوردار است و به ویژه در روزهایی که دست اسرائیل از آستین برخی از کشورهای منطقه برای هدف قراردادن ایران اسلامی درآمده و مزاحمت‌هایی برای کشور عزیزمان ایجاد می‌کند بسیار ضروری می‌نماید. از این رو بر هر ایرانی معتقدی واجب است که برای اقتدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کند.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: از این رو ضمن گرامیداشت یاد امام راحل به ویژه به نمایندگی از هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها از ملت حق جو و ظلم ستیز ایران به ویژه جامعه شورایی کشور درخواست دارم با تمام قوا در راهپیمایی روز قدس حضور یابند تا مشتی بر دهان استکبار و صهیونیسم جهانی باشد. به امید روزی که نابودی اسرائیل و آزادسازی قدس شریف را شاهد باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه جامعه شورایی کشور همیشه در این حوزه‌ها پیشگام بوده است تصریح کرد: امسال نیز انتظار داریم جامعه 126 هزار نفری شورایی کشور همانند سال های گذشته و به تبعیت از سخنان الهام بخش مقام معظم رهبری پیشگام چنین حرکت‌هایی باشند و دوشادوش مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کنند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی