رئیس کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان ها: حضور رؤسای شورای استان در شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی به تأیید اعضای کمیسیون رسید
چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
قاسمی

قاسمی گفت: الحاق بند 1 ماده 3 دستورالعمل اجرایی شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی مبنی بر حضور رؤسای شورای استان در این شورا مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

جعفر قاسمی رئیس کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به برگزاری جلسه این کمیسیون، گفت: نشست کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان صبح امروز به صورت مجازی برگزار شد و اعضا به بحث و تبادل نظر در مورد طرح های واصله پرداختند و همچنین نظرات خود را در مورد چگونگی برگزاری هفته نکوداشت شوراها مطرح کردند.

وی افزود: الحاق بند 1 ماده 3 دستورالعمل اجرایی شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی مبنی بر حضور رؤسای شورای استان در این شورا مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

قاسمی اظهار داشت: الحاق 19 بند به تبصره ماده 99 قانون درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری ها نیز به دلیل گشتردگی موضوع و نیاز به بررسی بیشتر به جلسه آینده کمیسیون که در اردیبهشت ماه به صورت حضوری برگزار می شود، موکول شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی