نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها: هوای بهاری و دلنشین سواحل مکران یا دغدغه حل مشکلات مردم؛ دلیل سفرهای پی در پی مسئولان به چابهار و کنارک چیست؟
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
اعظمی

اعظمی با گلایه از سفرهای بی نتیجه مسئولان به استان سیستان و بلوچستان، گفت: این روزها شاهد سفرهای متعدد مسئولین از مرکز کشور و استان به شهرهای ساحلی هستیم که این سفرها تاکنون نتیجه‌ای بر زندگی مردم نداشته و تنها دستاوردی که حاصل سفرهای این روزهای مسئولین بوده، مشقت‌هایی است که بر زندگی مردم تحمیل کرده است.

فاروق اعظمی نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، گفت: این روزها شاهد سفرهای متعدد مسئولین از مرکز کشور و استان به شهرهای ساحلی هستیم که این سفرها تاکنون نتیجه‌ای بر زندگی مردم نداشته و تنها دستاوردی که حاصل سفرهای این روزهای مسئولین بوده، مشقت‌هایی است که بر زندگی مردم تحمیل کرده است.

وی افزود: با اولین ورود مسئولین به فرودگاه کنارک، همه اداره‌های دو شهرستان چابهار و کنارک به حالت نیمه تعطیل درآمده و مردم ساعتها و روزها چشم انتظار مدیر اداره متبوع می‌مانند و بعضا بی هیچ نتیجه‌ای به خانه بر می‌گردند.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: غالب جمعیت شهرهای چابهار و کنارک را روستاییان تشکیل می‌دهند که برای هر سفر از روستا به شهر علی‌رغم صرف وقت، هزینه‌هایی به سبب این سفرها به آنان تحمیل می‌شود. آن ها به شهر سفر می‌کنند تا بلکه در اسرع وقت بتوانند نیازها و خواسته‌هایشان را حاصل کننداما هوای مطبوع این روزهای شهرهای ساحلی اسباب زحمت مردم و لحظه های خاطره انگیز را برای مسئولین را رقم زده است.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: همچنان مشکلات صف‌های طولانی بنزین، آب، نان، گاز و غیره به قوت خویش باقی مانده و این سفرهای روزانه و هفتگی، تاکنون هیچ یک از مصایب مردم را برطرف نکرده و از سوی دیگر، مسئولین شهری با برگزاری نمایشگاه طلایه‌داران هزینه های هنگفتی بر شهر تحمیل داشته که متأسفانه هیچ عایدی برای شهروندان نداشته است.

اعظمی اینگونه صحبت‌هایش را به پایان رساند: از مسئولین معزز عاجزانه استدعا می شود و در وزارتخانه و دفاتر خویش بمانند و آنجا در پی حل مشکلات مردم باشند چرا که این سفرها جز زحمت برای مردم فایده دیگری نداشته است.

پایان پیام /

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی