نماینده استان خراسان شمالی در شورای عالی استان‌ها: در مواجهه و رفع مشکلات، مردم پیشگام و جلوتر از مسئولان هستند
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
مغروری

نماینده مردم خراسان شمالی در شورای عالی استان‌ها با اشاره به برودت هوا و چالش‌های ایجاد شده در گازرسانی گفت: در مواجهه و رفع مشکلات غالبا مردم پیشگام و جلوتر از مسئولین هستند‌.

یوسف مغروری عضو شورای شهر بجنورد و نماینده خراسان شمالی در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با بیان اینکه گازرسانی به بخش خانگی در اولویت اول قرار دارد اظهار داشت: برای اینکه گازرسانی به این بخش تداوم داشته باشد بنابه تدابیر اتخاذ شده‌ گاز صنوف غیر ضروری در استان قطع شده است ‌.

وی بیان داشت: گاز ویلا باغ‌ها نیز در استان که بیشتر در منطقه بدرانلوی بجنورد بوده‌اند نیز قطع شده است‌.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد افزود: مردم طی چند روز گذشته با رعایت مصرف باعث شدند تا از قطعی گاز جلوگیری شود که این مساله از هر اقدام و تدبیر دیگری کارسازتر و بهتر بوده است.

مغروری ضمن درخواست از مردم استان برای ادامه صرفه جویی در مصرف گاز گفت: ادامه این روند سبب می‌شود تا در روزهای آینده نیز با قطعی مواجه نشویم، زیرا اگر میزان مصرف بالاتر رود، امکان افت فشار در سایر شهرستان‌ها نیز وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها با تقدیر از تمام هم استانی‌ها در مدیریت مصرف گاز، افزود: مدیریت در صرفه جویی گاز توسط شهروندان و همکاری اصناف در واحدهای تجاری و خدمات رسانی به مردم و توزیع اقلام لازم و نفت به روستاییان ستودنیست‌.

نماینده استان خراسان شمالی در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: صرفه‌جویی مردم بسیار مسئولانه بود و این نشان می دهد که مردم در مواقع بحرانی چابک تر و پیشگام تر از دولت عمل می‌کنند.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی