محمدخانی خبر داد: بررسی دو طرح در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کمیسیون سلامت

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: دو دستورکار این کمیسیون بررسی و پیشنهادهای اعضا برای اصلاح این طرح‌ها دریافت شد‌.

عارف محمدخانی نماینده استان کردستان و سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: این کمیسیون با 5 طرح در دستور کار تشکیل شد که به دلیل کمبود وقت دو طرح «اساسنامه صندوق توسعه روستایی (براساس موضوع تبصره ماده 280 قانون مالیات‌های مستقیم، مصرح در ماده 7 قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها)» و «دستورالعمل اجرایی توزیع اعتبارات 1% ماده 280 قانون مالیات‌های مستقیم (موضوع ماده 7 قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها)» بررسی شد‌.

 

محمدخانی تصریح کرد: در طرح اساسنامه صندوق توسعه روستایی و دستورالعمل نحوه اداره امور شوراهای اسلامی شهر باتوجه به گستردگی و پیچیدگی موضوع پیشنهاد شد کارگروهی برای بررسی این طرح ها تشکیل شود و نماینده‌ای از شورای عالی استان‌ها نیز در این کارگروه‌ها عضویت داشته باشند تا بتواند نظرات جامعه شورایی را به این کمیته منتقل کند‌.

 

وی افزود: همچنین مقرر شد بر اساس توزیع عادلانه منابع شهرهای کوچک استان‌های کم برخوردار در اولویت دریافت اعتبارات باشند‌.

 

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی ادامه داد: همچنین آقای کاظمی یکی از نمایندگان پیشین شورای عالی استان‌ها و شهردارسابق شهر قوچان به عنوان مهمان در این جلسه حضور داشتند‌.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی