نماینده چهارمحال و بختیاری شورای عالی استان ها: تامین مربی ورزشی بانوان در روستاها باید مورد توجه قرار گیرد
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
باقری

باقری با اشاره به نبود امکانات ورزشی کافی در شهرستان خانمیرزا، تصریح کرد: باوجود آمار بالای جوانان ورزشکار ، نبود زمین چمن طبیعی مردم این شهرستان را آزرده خاطر کرده است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، محمد یعقوب باقری نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و عضو هیات رئیسه شورای عالی استان های کشور، در جلسه شورا با حضور معاونان ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان، در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان خانمیرزا خاطر نشان کرد: با توجه به عدم استقرار اداره ورزش و جوانان در شهرستان خانمیرزا انتظار می رود اختصاص این اداره  به شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

باقری با اشاره به نبود امکانات ورزشی کافی در شهرستان خانمیرزا ، تصریح کرد: باوجود آمار بالای جوانان ورزشکار ، نبود زمین چمن طبیعی مردم این شهرستان را آزرده خاطر کرده است. 

وی لزوم تشکیل هیئت های ورزشی در شهرستان خانمیرزا را یادآور شد و تاکید کرد: تامین مربی ورزشی جهت بانوان در روستاها به منظور افزایش نشاط، روحیه و امیدآفرینی از ضروریات است .

باقری با اشاره به لزوم اختصاص دو سالن ورزشی چند منظوره جهت استفاده ورزشی در بخشهای ارمند و خانمیرزا ، افزود: اختصاص این دو سالن علاوه بر استفاده ورزشکاران می تواند در زمان بحران جهت اسکان و تامین امکانات لازم بمنظور مقابله با موارد بحرانی در دستور کار اداره ورزش و جوانان و هلال احمر باشد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی