نماینده استان یزد در شورای عالی استان ها: قیمت کودهای شیمیایی در آستانه کاشت گندم در یزد افزایش پیدا کرده است
سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
حیدری

نماینده استان یزد در شورای عالی استان ها گفت: قیمت کودهای شیمیایی در آستانه کاشت گندم افزایش پیدا کرده است و کشاورزان دستشان خالی است.

حسین حیدری نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به آغاز فرآیند کاشت گندم در یزد گفت: قیمت کودهای شیمیایی در آستانه کاشت گندم افزایش پیدا کرده است و کشاورزان دستشان خالی است.

وی افزود: هنوز خسارت کشاورزانی که محصولاتشان دچار سرمازدگی شده است، پرداخت نشده و تسهیلاتی به این افراد داده نشده است و این دومین سالی است که این وضعیت رخ می‌دهد.

حیدری ادامه داد: کشاورزان بسیار دچار مشکل شده‌اند و از دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود تسهیلات لازم را به کشاورزان پرداخت کنند تا آن‌ها توان کشاورزی داشته باشند.

نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: امنیت غذایی یکی از مهم ترین ابعاد امنیت است اما آن حمایتی که باید از کشاورزان شود، صورت نمی‌گیرد و کشاورزان یزدی دو سال است که دستشان خالی است و توقع می‌رود نگاه مهربانانه‌تری با کشاورزی و کشاورزان شود تا آن‌ها نیز با دل قوی و خیال راحت به کارشان بپردازند.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی