سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها: تصویب کلیات 2 طرح و اصلاح 3 طرح در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
کمیسیون عمران

فنودی با بیان اینکه 5 طرح در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت گفت: از این میان کلیات 2 طرح تصویب شد و 3 طرح مورد اصلاح قرار گرفت.

حسین فنودی نماینده استان خراسان جنوبی و سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه 5 طرح در کمیسیون عمران و حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفت تصریح کرد: «آیین‌نامه ماده ۱ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» اولین طرح در دستور کار بود که کلیات آن با اکثریت آرا به تصویب رسید.

وی افزود: همچنین «آیین‌نامه ماده 2 قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و کلیات آن نیز تصویب شد.

فنودی تصریح کرد: طرح «الحاق یک تبصره ذیل ماده ۲ قانون توزیع و عادلانه آب مصوب ۱۳۶۱» نیز مورد بررسی قرار گرفت و دوستان نظر اصلاحی داشتند و از آنجایی که در طرح مورد نظر تنها روستاها مورد بحث بودند قرار شد حریم های رودخانه در شهرها نیز باید مدنظر قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: همچنین دو طرح «اصلاح بند 102 قانون بودجه سال 1390 کشور» و «ضوابط و نحوه پیشنهاد، تصویب و رسیدگی به بودجه شوراهای اسلامی» نیز مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون نظرات اصلاحی خود را ارائه کردند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی