چهارمین جلسه کارگروه ماده (1) قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد
چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
شورای عالی استان ها

چهارمین جلسه کارگروه ماده (1) قانون درآمدهای پایدار شهرداری و دهیاری‌ها با دستور بررسی آیین‌نامه مالی استفاده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از ابزارهای تامین منابع مالی و روش‌های اجرایی آن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، جلسه کارگروه ماده 1 قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با موضوع بررسی قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به ریاست خانم معصومه آباد معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی استان‌ها برگزار شد.

جلسه حاضر چهارمین جلسه این کارگروه بود که با حضور علی اکبر اسدی نماینده سازمان شهرداری‌ها، علی خاتمی رئیس اداره خزانه وزارت اقتصاد، شاپور محمدی پژوهشگر پولی و بانکی، احسان متوسلیان دبیرکل مجمع شهرداران و کلانشهرهای ایران و ... برگزار شد.

جلسه فوق با دستور بررسی آیین‌نامه مالی استفاده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از ابزارهای تامین منابع مالی و روش‌های اجرایی آن، که در ماده یک و تبصره آن در قانون درامد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ذکر گردیده تشکیل شد و آیین نامه مذکور که به همت کارگروه ماده (1) قانون مزبور بررسی و در نهایت اعضا حاضر پیشنهاداتی در اصلاح آیین نامه فوق ارایه و ابزارهای مالی مورد استفاده نیز بررسی گردید.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی