نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها: با رفع مشکلات سد تالوار، به زودی آب به همدان می رسد
دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
سهرابی

سهرابی گفت: مشکل آب همدان به زودی و به احتمال زیاد تا هفته آینده با رفع مسائل سد تالوار حل خواهد شد و آب به همدان خواهد رسید البته برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، مخازن استاندارد آب باید در اختیار مدارس همدان قرار گیرد.

رضا سهرابی نماینده استان همدان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: مدارس در آستانه بازگشایی است و هر چند مشکلات آب همدان در شرف اتمام است اما باید با در اختیار قرار دادن مخازن آب به مدارس، پیش بینی لازم صورت گیرد.

وی افزود: مشکل آب همدان به زودی و به احتمال زیاد تا هفته آینده با رفع مسائل سد تالوار حل خواهد شد و آب به همدان خواهد رسید البته برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، مخازن استاندارد آب باید در اختیار مدارس همدان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مخازن به میزان لازم باید دیده شود و همه مدارس مجهز به مخازن و آب تانکر شهری و هر نوع آبی را که سلامت آنها تأیید شود را ذخیره کنند و در نبود آب از آن استفاده شود. از سوی دیگر باید به صورت مستمر و دقیق از سوی بهداشت نظارت صورت پذیرد.

عضو شورای عالی استان ها ادامه داد: تا زمانی که مشکل آب حل شود، این مخزن‌ها جای شبکه را می‌گیرند اما مخزن یک چیز مستمر نیست و تنها چند روز می‌شود آب آن را نگه داشت که با رفع مشکلات امیدواریم این موضوع حل شود.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی