نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها خبر داد: مخالفت کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه با اصلاح ماده 83 و تبصره ذیل ماده 80 قانون شوراها
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
اقتصادی

ساریخانی گفت: اعضای کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها با اصلاح ماده 83 و تبصره ذیل ماده 80 قانون شوراها به دلیل آنکه موجب تضعیف شوراها می شود، مخالفت کردند.

سینا ساریخانی نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، با اشاره به برگزاری جلسه این کمیسیون، گفت: جلسه امروز با بررسی سه طرح پایان یافت.

وی افزود: در مورد اصلاحیه آئین نامه اجرایی ماده 1 قانون اصلاح حفظ و گسترش فضای سبز قرار بر این شد ایراداتی که دیوان عدالت اداری به آن گرفته است، به کمیسیون ارائه شود و تصمیم نهایی به آن زمان موکول شد.

ساریخانی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها با اصلاح ماده 83 و تبصره ذیل ماده 80 قانون شوراها به دلیل آنکه موجب تضعیف شوراها می شود، مخالفت کردند.

نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان ها اظهار کرد: آئین نامه ماده 15 قانون درآمدهای پایدار شهرداری ها نیز بررسی شد و اعضا نظرات خود را در این مورد مطرح کردند.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی