سخنگوی شورای عالی استان‌ها خبر داد: برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با رئیس مجلس شورای اسلامی
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
باقری

باقری گفت: این جلسه صبح فردا ۲۶ مرداد با حضور دکتر قالیباف و همچنین ابراهیمی رئیس کمیسیون امور اقتصادی مجلس شورای اسلامی، جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها و پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

محمدیعقوب باقری سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، با تشریح مصوبات جلسه عصر امروز هیئت رئیسه این شورا، گفت: مسائل مربوط به جامعه شورایی و اجلاس پیش‌رو در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مرداد، در نشست عصر امروز هیئت‌ رئیسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی از برگزاری نشست هم‌اندیشی نمایندگان شورای عالی استان‌ها با دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این جلسه صبح فردا ۲۶ مرداد با حضور دکتر قالیباف و همچنین ابراهیمی رئیس کمیسیون امور اقتصادی مجلس شورای اسلامی، جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها و پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

باقری خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسائل جامعه شورایی نظیر طرح درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، آموزش جامعه شورایی، انتخاب شهردار توسط مردم و غیره در این جلسه مطرح خواهد شد.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها ادامه داد: پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست صحبت خواهد کرد و نمایندگان شورای عالی استان‌ها نیز نقطه نظرات خود را طرح خواهند نمود.

باقری از بازدید اعضای شورای عالی استان‌ها از شهرک صنعتی پرند و کارخانه ماتریس در عصر چهارشنبه خبر داد و گفت: این بازدید به منظور آشنایی نزدیک نمایندگان با ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، صورت خواهد گرفت.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها تاریخ برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی این شورا را صبح پنجشنبه ۲۷ مرداد عنوان کرد و اظهار داشت: پس از پایان جلسات کمیسیون‌های تخصصی و از ساعت ۱۱ صبح، اعضای شورای عالی استان‌ها میزبان مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهد بود که در این جلسه، پس از صحبت‌های وزیر، نمایندگان شورای عالی استان‌ها در جلسه پرسش و پاسخ با وی شرکت خواهند کرد.

باقری همچنین اعلام کرد در جلسه امروز هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها، تصمیمات خوبی در مورد شورای اسلامی استان‌ها و شهرستان‌ها گرفته شده که به زودی جزئیات آن بیان خواهد شد.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها در پایان، ۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ را زمان برگزاری اجلاس نهم شورای عالی استان‌ها اعلام نمود.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی