نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها: ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها، از عوامل اصلی تشدید خسارات در سیل اخیر بود
شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
عزیزی5

عزیزی عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان ها گفت: متأسفانه ساخت و ساز در حریم رودها و رودخانه‌ها، از عوامل اصلی تشدید خسارات در سیل اخیر بود و شهرداری هم نتوانسته است جلوی این ساخت‌وسازها را بگیرد.

محمدکریم عزیزی نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها در خصوص آخرین وضعیت این استان در پی وقوع سیلاب گفت: خسارت زیادی به زیرساخت‌های استان از جمله راه‌ها و برق وارد شده است.

وی افزود: نیاز است تا دولت، برای بازگشایی راه‌ها و ارائه خدمات بیشتر، ماشین‌آلات سنگین به سیستان و بلوچستان به خصوص جنوب شرق استان بفرستد.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: متأسفانه ساخت و ساز در حریم رودها و رودخانه‌ها، از عوامل اصلی تشدید خسارات در سیل اخیر بود و شهرداری هم نتوانسته است جلوی این ساخت‌وسازها را بگیرد.

عزیزی تصریح کرد: هر چند خوشبختانه در سیل اخیر مردم و مسئولان همراهی کردند و هشدارها و اطلاع‌رسانی‌های لازم از سوی سازمان مدیریت بحران و فرمانداری‌ها به مردم داده شده بود که جا دارد از استاندار محترم و فرمانداران به ویژه جنوب شرقی استان تشکر ویژه کنم.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی