سید احمد هاشمی نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری: در مدارس غیر انتفاعی با وجود تعداد کمتر دانش آموز کیفیت خدمات رسانی، تفاوتی با مدارس دولتی ندارند و هزینه اضافی از مردم اخذ می گردد.
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
هاشمی

هاشمی تصریح کرد: تجهیز خانه معلم فارسان از ضروریات است همچنین انتظار می رود خانه معلم باباحیدر در پروژه های سفر ریاست جمهوری با سرعت بیشتری اجرا گردد تا به بهره برداری برسد ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، سید احمد هاشمی نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری،گفت: ساختمان سینمای شهر فارسان نزدیک به چهل سال است که با اختلاف مالکیتی روبروست، نه آموزش و پرورش توان تملک را دارد و نه مالک کوتاه می آید و باید هر چه  سریعتر تعیین تکلیف شود و به بهره برداری برسد.

وی افزود: چهل هکتار باغ ده چشمه هست که بحث آن از شهرستان فراتر و استانی می باشد زمین آن مهیا است  و آب آن را هم پیش بینی کردند و باید تجهیز و درخت کاری شود و پروژه اجرا گردد.

هاشمی تصریح کرد: تجهیز خانه معلم فارسان از ضروریات است همچنین انتظار می رود خانه معلم باباحیدر در پروژه های سفر ریاست جمهوری با سرعت بیشتری اجرا گردد تا به بهره برداری برسد .

 هاشمی با اشاره به عمده مشکلات مدارس شهرستان فارسان ، افزود: مدارسی داریم سرویس بهداشتی آنها که اصول اولیه بهداشتی می باشد  قابل استفاده نیست و فضای ورزشی نامناسبی دارند ، تنها سالن ورزشی جونقان که از آموزش و پرورش می باشد دارای کف پوش پوسیده  و نیاز شدید  به تعویض دارند و سرانه واریزی مدارس که بصورت عادلانه تخصیص نمی شود ، باید بررسی و اقدام لازم صورت گیرد.
 
وی با اشاره به عدم خدمات رسانی صحیح برخی مدارس غیر انتفاعی ، تاکید کرد: در مدارس غیر انتفاعی با وجود تعداد کمتر دانش آموز کیفیت خدمات رسانی، تفاوتی با مدارس دولتی ندارند و هزینه اضافی از مردم اخذ می گردد.

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، اذعان داشت: فضاهای آموزشی و حیاط مدارس شهرستان خصوصا در بخش باباحیدر اکثرا یا خاکی اند یا آسفالت شان خراب شده که باید فضاهای استاندارد و پوشش های چمن مصنوعی در مدارس در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

هاشمی در آخر اضافه کرد که اکثر معلم های مدارس دولتی مجرب و با سابقه هستند  اما خروجی مدارس به یک شکل نیست و دانش آموزان مدارس غیر دولتی موفق تر هستند که این یک مشکل نیست یک ضعف اجتماعی و شاید هم مدیرتی باشد که باید اصلاح گردد.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی