سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها خبر داد: بررسی طرح‌ اصلاح آیین‌نامه اجرایی شوراهای فرادست در کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری و روستایی
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کمیسیون سلامت

محمدخانی گفت: طرح‌ اصلاح آیین‌نامه اجرایی شورای عالی استان‌ها، شوراهای استان و شوراهای شهرستان در کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری و روستایی بررسی شد.

عارف محمدخانی سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، آنچه در جلسه امروز این کمیسیون گذشت را تشریح کرد.

وی با اشاره به تصویب کلیات بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شورای عالی استان‌ها، گفت: البته اکثریت به دلیل عدم شفافیت، مخالف آن بودند و معتقد بودند باید هزینه‌ها به تفکیک روشن باشد اما قرار شد فردا در صحن شورای عالی استان‌ها نظرات اصلاحی کمیسیون بررسی شود و اعضا نهایتا به آن رأی مثبت دادند.
.
وی از بررسی طرح‌ اصلاح آیین‌نامه اجرایی شورای عالی استان‌ها، شوراهای استان و شوراهای شهرستان و نیز بررسی طرح الحاق یک ماده به عنوان ماده (۲۰) مکرر به آیین‌نامه اعتلای نشان‌های دولتی ۱۳۶۹ خبر داد و اظهار داشت: نظر اعضای کمیسیون این بود که اعطای این نشان‌ها به پیشنهاد کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی استان‌ها و تصویب هیئت رئیسه این شورا باشد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی