سخنگوی کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها مطرح کرد: تصویب کلیات ۱۱ طرح در کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کمیسیون حقوقی

سخنگوی کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها، گفت: کلیات ۱۱ طرح مورد تصویب اعضای این کمیسیون قرار گرفت.

سید محمد حسینی سخنگوی کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اعلام اینکه ۱۱ طرح در جلسه این کمیسیون تصویب شد، از مهم‌ترین دستورکارهای کمیسیون سخن گفت.

وی با اشاره به بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ شورای عالی استان‌ها، گفت: نظرات اصلاحی و پیشنهادهای اعضا مورد شور قرار گرفت و این بودجه در کمیسیون به تصویب رسید.

حسینی، اصلاح ماده (۱) آیین نامه داخلی شورای عالی استان‌ها در مورد برقراری جلسات مجازی و نیز تبصره ذیل این ماده را از دیگر مصوبات جلسه کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها دانست که مقرر شد یک تبصره با عنوان تبصره (۲) آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهرستان به آن الحاق شود؛ بدین نحو که فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها موظف شوند مکان مناسب برای شورای شهرستان و بخش را تأمین کنند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها، بررسی طرح الحاق یک ماده به عنوان ماده (۲۰) مکرر به آیین نامه اعتلای نشان های دولتی ۱۳۶۹ و بررسی طرح استنکاف از پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداری‌ها را از دیگر مواردی برشمرد که در جلسه امروز این کمیسیون مورد بررسی و تصویب قرار گرفته‌اند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی