سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها خبر داد: تصویب کلیات 5 طرح در کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کمیسیون اقتصادی و برنامه بودجه

سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها با اشاره به بررسی 8 طرح در کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه از تصویب کلیات 5 طرح خبر داد.

بهنام مفضفی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با  بیان اینکه 8 طرح در دستور کار کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها گفت: مهم‌ترین طرح در دستورکار بررسی بودجه پیشنهادی سال 1401 شورای عالی استان‌ها بود که مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون نظرات خود را در مورد جزئیات مطرح کردند و کلیت آن را به تصویب رساندند.

 

وی افزود: بررسی طرح اصلاح تبصره ماده (۱) آیین نامه داخلی شورای عالی استان‌ها مصوب ۱۳۸۴/۰۱/۲۴ هیات وزیران بررسی شد که با ضمن اصلاح برخی از جزئیات، کلیات آن به تصویب رسید.

 

سخنگوی کمیسیون امور اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها ادامه داد: بررسی طرح اصلاح تبصره ماده (۱) آیین نامه داخلی شورای اسلامی استان مصوب ۱۳۸۴/۰۱/۲۴ هیات وزیران طرح دیگر در دستور کار بود که مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد. همچنین پیشنهاد شد در صورت بروز مشکل در مرکز استان یا کل استان، شورای استان و شورای شهرستان می توانند جلسات خود را در شهر یا استان مجاور و یا به صورت مجازی برگزار کند.

 

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در ادامه طرح الحاق یک ماده به عنوان ماده (۲۰) مکرر به آیین نامه اعتلای نشان‌های دولتی محسوب ۱۳۶۹مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد.

 

وی ادامه داد: بررسی طرح استنکاف از پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداری‌ها طرح دیگری بود کلیات آن تصویب شد و در جزئیات پیشنهاداتی ارائه شد که مقرر شد در جلسات آینده ارائه شده و مورد بررسی قرار گیرد.

 

مفضفی همچنین با اشاره به طرح اعلام اولویت‌های کمیسیون در خصوص موضوعات تخصصی گفت: در خصوص این طرح نیز مقرر شد اعضای کمیسیون نظرات خود را تا جلسه بعدی تقدیم کمیسیون کنند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی