نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها: کم آبی و معضل دفن زباله، از مهمترین مشکلات شهرستان تنکابن است
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
صادق صفرپور

صفرپور با اشاره به معضلی که دفن نامناسب زباله برای شهرستان تنکابن به وجود آورده است، گفت: سایت پسماند زباله شهرستان تنکابن در جنگل های دوهزار استان مازندران باعث بروز وضعیت نامناسبی برای محیط زیست و سلامتی مردم شده است.

محمدصادق صفرپور نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به معضل دفن زباله در شهرستان تنکابن، گفت: سایت پسماند زباله شهرستان تنکابن در جنگل های دوهزار استان مازندران وضعیت نامناسبی را برای محیط زیست و سلامتی مردم به وجود آورده است.

وی افزود: عدم مدیریت مناسب در این موضوع مشهود است و بوی بد زباله تا شعاع ده کیلومتری محل دفن زباله ها باعث آزار و بیماری مردم می شود و آلودگی های محیطی فراوانی را سبب می شود.

نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها با بیان اینکه برای حل مسئله پسماند همه باید احساس تکلیف کنند، اظهار داشت: مسئولان بیایند و این وضعیت را از نزدیک ببینند و تدبیری برای این شرایط اسفناک بیندیشند.

صفرپور در بخش دیگری از این گفت و گو به مسئله کمبود آب شرب در شهرستان تنکابن نیز اشاره کرد و در تشریح دلایل آن گفت: ویلاهایی که عمدتا توسط غیر از ساکنین در این منطقه ساخته می شود به دلیل آنکه نمی شود برای پرکردن استخرهایشان، چاه حفر کرد از آب شرب برای این کار استفاده می کنند و این خود از عوامل مهم کمبود آب شرب در این شهرستان است.

وی در پایان با بیان اینکه شب عید آب برخی مناطق تنکابن قطع بوده است، کم آبی و معضل زباله را از مهمترین مشکلات شهرستان تنکابن دانست و خواستار تدبیر مسئولان استانی برای حل آن ها شد.

/پایان پیام

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی