نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استانها تاکید کرد: لزوم معرفی کاربردی شوراها به مردم
سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کامران کرمی

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها با تاکید بر لزوم معرفی کاربردی تر شوراها به مردم و آموزش به اعضای شوراهای سراسر کشور، اشاره کرد: وفاق و همدلی بین اعضای دوره ششم شورای عالی استان ها، می تواند به موفقیت این دوره منجر شود.

کامران ملکی نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در مورد آخرین وضعیت این استان پس از بارش های اخیر گفت: تمام راه های مواصلاتی با تلاش های راهداری و ارگان های مربوط باز شده است.

وی با اشاره به مشکلات کشور افزود: با دو عنصر کلیدی همت و وحدت می توان بر مشکلات فائق آمد. باید همت کرد چرا که مشکلات جز با کار جهادی و تلاش شبانه روزی حل نمی شود، وحدت و همدلی باید داشت چرا که با این مولفه می توان سریع تر و مناسب تر از گردنه معضلات عبور کرد.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها در  ادامه بر لزوم اجرای راهکارها و برنامه هایی برای تقویت شوراها و نیز شورای عالی استان ها، آموزش به اعضای شوراها در سراسر کشور و معرفی کاربردی تر این نهاد به مردم تاکید کرد و ابراز داشت: دوره ششم شورای عالی استان ها می تواند با وفاق و همدلی موفق باشد و نقطه عطفی در تاریخ این مجموعه را رقم بزند.

شبکه های اجتماعی