نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی: برنامه‌های شورای عالی استان‌ها برای بهبود کیفی منتخبین وارده به شوراها قابل توجه است
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
سید مجتبی محفوظی

محفوظی با بیان اینکه برنامه‌های شورای عالی استان‌ها موجب بهتر برگزار شدن انتخابات شوراها می‌شود بیان کرد: این اقدامات سبب می‌شود افراد با صلاحیت‌تر و با تجربه‌تر وارد شورا شده و خدمات شایسته تری به مردم ارائه کنند.

سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی که به تازگی به عنوان مشاور و عضو شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استان‌ها منصوب شده است در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه برنامه‌های شورای عالی استان‌ها موجب بهتر برگزار شدن انتخابات شوراها می‌شود بیان کرد: این اقدامات سبب می‌شود افراد با صلاحیت‌تر و با تجربه‌تر وارد شورا شده و خدمات شایسته تری به مردم ارائه کنند.

وی اضافه کرد: شوراها پس از تشکیل و برگزاری اولین دوره توانستند نقش موثری را به ویژه در روستاها ایفا کنند. ما شاهد این بودیم که شورای روستاها و دهیاری‌ها توانستند خدمات بسیار خوبی ارائه کنند. در شهرها نیز شوراها نیاز به تقویت و مقداری پالایش دارند که این مهم در برنامه‌ریزی شورای عالی استان‌ها برای آینده قرار دارد.

محفوظی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی ما می‌توانیم طرح‌ها و لوایح شورای عالی استان‌ها را در کمیسیون‌های تخصصی مورد نقد و بررسی قرار دهیم و پس از چکش‌کاری برای بهبود وضعیت شوراها به تصویب برسانیم و تبدیل به قانون کنیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی