نایب رئیس شورای عالی استان‌ها: طرح مدیریت یکپارچه شهری تا یک سال آینده به نتیجه می‌رسد
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
حمید بادامی نجات

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اولویت کار را مدیریت‌شهری قرار داده است، گفت: طرح مدیریت جامع یکپارچه شهری به احتمال زیاد تا یک سال آینده به نتیجه می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، حمید بادامی‌نجات نماینده استان همدان و نایب رئیس شورای عالی استان ها در صحن شورای شهر همدان ضمن ارائه گزارشی از چهل‌ودومین اجلاس شورای عالی استان‌ها و با اشاره به حضور رئیس قوه قضائیه به عنوان مهمان ویژه این اجلاس، اظهار کرد: در این اجلاس، موضوعات مهم و خوبی بین قوه قضائیه و شورای عالی استان‌ها مطرح شد؛ موضوعاتی که کمک می‌کند نگاه مجموعه قوا به شوراها تلطیف‌تر شود.

 

بادامی‌نجات با اشاره به تغییر نگاه قوه قضائیه به شوراها در این اجلاس، بیان کرد: تکمیل و اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری از مهمترین موضوعات مطرح شده در این اجلاس بود که برای این مهم، تیم مشترکی برای پیگیری آن بین شورای عالی استان‌ها و قوه قضائیه تشکیل شد.

 

وی همچنین با اشاره به توجه به بحث کمیسیون ماده ۱۰۰ و ورود رئیس قوه قضائیه کشور در این مبحث، یادآور شد: آیت‌الله رئیسی انتقاد جدی نسبت به کمیسیون ماده ۱۰۰ دارد که این ماده می‌تواند نقطه ضعف و قوت شوراها باشد.

 

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها و شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به توجه ویژه شورای عالی استان‌ها به طرح مدیریت یکپارچه شهری و طرح آن در اجلاس چهل‌ودومین اجلاس، یادآور شد: این طرح با روندی که در پیش گرفته شده، تا یک سال آینده به اتمام می‌رسد؛ زیرا کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اولویت کار را مدیریت‌شهری قرار داده است.

 

بادامی‌نجات اضافه کرد: با توجه به راه‌اندازی فراکسیون مدیریت‌شهری می‌توان امیدوار بود که اعضای این کمیسیون در بحث مدیریت‌شهری بهتر ورود پیدا کرده و ما نیز از این ظرفیت باید به نحو احسن استفاده کنیم.

پایان پیام/1

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی