رئیس شورای اسلامی استان البرز: شوراهای برتر استان البرز معرفی می‌شوند
يکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
قره حسنلو

علیرضا قره حسنلو از معرفی شوراهای برتر اسلامی استان همزمان با روز شوراها خبر داد و در این باره گفت کمیته‌ای متشکل از شوراهای اسلامی استان و استانداری البرز وظیفه‌ی انتخاب شوراهای برتر را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، علیرضا قره حسنلو رئیس شورای اسلامی استان البرز و نماینده این استان در شورای عالی استان ها از معرفی شوراهای برتر استان همزمان با روز شوراها خبر داد و گفت: کمیته ای متشکل از شورای اسلامی استان و استانداری البرز وظیفه‌ی انتخاب شوراهای برتر را خواهند داشت.

وی افزود: انتخاب شوراهای برتر بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور و شورای عالی استان‌ها صورت می‌گیرد و نحوه‌ی انتخاب بدین صورت است که ابتدا شوراهای شهر، بخش و روستا در شوراهای اسلامی شهرستان‌ها و فرمانداری‌های استان انتخاب شده و به استان اعلام می‌کردند تا بر اساس شاخصه‌های ابلاغی از بررسی عملکرد در هر یک از شوراها اسلامی شهرستان، بخش، شهر و روستا، یک شورا که حائز بیشترین رتبه در حوزه‌های مختلف باشد به عنوان شورای برتر انتخاب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی استان البرز همچنین خاطر نشان کرد: فرآیند انتخاب شوراهای برتر از سال گذشته در کار دستور این کمیته قرار گرفته است، که عملکرد شوراها به دقت بررسی قرار داده و در نهایت شوراهایی که بیشترین اهتمام را در ارائه‌ خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی خواهند شد.

عضو شورای عالی استان‌ها در ادامه تصریح کرد: با اقدامات خوبی که در سال‌های گذشته در راستای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شوراهای اسلامی استان با قوانین مربوطه صورت گرفت که شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شوراها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شوراهای برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی