رئیس شورای عالی استان‌ها مطرح کرد: ضرورت توجه به شعار سال در حوزه مدیریت شهری
يکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
دبیری

دبیری گفت: شعار امسال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده که ما میتوانیم با اتکا به این شعار اقدامات عملی و سیاست های تشویقی با جذب سرمایه گذاران در مورد کارگاه های تولیدی در نظر بگیریم و جهت اشتغالزایی گام های جدی تری در حوزه مدیریت شهری به ویژه ایجاد بازارچه های محلی برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان ها و رئیس شورای شهر تبریز در نطق خود در جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، گفت: شعار امسال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده که ما میتوانیم با اتکا به این شعار اقدامات عملی و سیاست های تشویقی با جذب سرمایه گذاران در مورد کارگاه های تولیدی در نظر بگیریم و جهت اشتغالزایی گام های جدی تری در حوزه مدیریت شهری به ویژه ایجاد بازارچه های محلی برداریم. از شهردار و کمیسیون های تخصصی خواستاریم تا در این راستا برنامه ریزی های جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی سفارت ایران در سوریه توسط اسرائیل جنایتکار را محکوم می کنیم، ادامه داد: این رژیم غاصب ثابت کرد که به  هیچ اصول و قانونی پایبند نبوده و همچنان افکار پلیدی در سر دارد، مسلما و قطع به یقین خون شهدای این حادثه پایمال نخواهد شد.

رئیس شورای عالی استان ها در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت روز جهانی بهداشت اظهار داشت: شعار روز جهانی بهداشت، امسال " سلامتی من حق من است" است که از سوی سازمان جهانی بهداشت انتخاب شده است، امیدواریم با اقدامات بهداشتی و تغییر سبک زندگی شاهد جامعه سالم و سلامت باشیم.

دبیری در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سید اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی بیان کرد: ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی بوده که به روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و همچنین ۲۱ فرودین هم سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی یکی از فرماندهان دلاور و شجاع در دوران دفاع مقدس بوده که یاد و خاطرشان را گرامی می داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: ۲۱ فروردین سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که با هدف ایجاد مسکن برای اقشار مستضعف جامعه و برخی پروژه های روستایی در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ تاسیس شده که می دانیم که همکاری این مجموعه با شهرداری می تواند تاثیر مثبت داشته و باعث رضایت مندی شهروندان شود.
 

دبیری در پایان خاطر نشان کرد: از شهردار تبریز خواهشمندیم تعرفه عوارض محلی مصوبه شورای شهر را به شهرداران مناطق ابلاغ کرده و تاکید داشته باشند تا طبق تعرفه تصویب شده عمل کرده و از حدود آن خارج نشوند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی