نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها: ارائه تصویری زیبا و تمیز از شهر برای مسافران نوروزی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها در ایام نوروز است
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
اسدی

اسدی با اشاره به مسئولیت شهرداری‌های در تمیز و پاک نگاه داشتن شهرها گفت: در این ایام وظایف شهرداری‌ها سنگین‌تر از همیشه است تا بتوانند چهره ای به یادماندنی از شهرها به مهمانان نوروزی عرضه کنند.

محمدرضا اسدی نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: در این ایام مبارک که عید بندگی خداوند و بهار طبیعت قرین شده است شهرداری‌ها بیش از پیش مسئولیت دارند. در این ایام آذین بستن معابر و زیبا سازی شهر، تمیز نگاه داشتن خیابان‌ها، سر و سامان دادن بازارچه‌های نوروزی، ارائه خدمات 24 ساعته و ... وظایفی است که سبب می‌شود شهرداری‌ها بیش از همیشه درگیر رسیدگی به امورات مردم باشند.

وی افزود: از این‌رو برنامه‌ریزی مناسب برای رسیدگی به کارها به بهترین شکل یکی از مهمترین کارهاست.

اسدی تصریح کرد: در این ایام همکاری مردم و شهرداری‌ها‌ می‌تواند آغاز سالی خوش را نوید دهد که با کمترین هزینه بیشترین خدمات به مردم عرضه شود.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: همچنین افزایش سفرهای نوروزی در این ایام سبب ورود مهمانان زیادی به شهرها‌ می‌شود و یکی از وظایف و مسئولیت‌های مهم شهرداری زیباسازی شهر است تا مهمانان نورزی ضمن لذت بردن از سفر خود با چهره ای زیبا و جذاب از شهرها روبه رو شوند.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در برابر مسافران داخلی و خارجی المان‌ها و طرح‌های زیبای بومی هر شهر را در معرض دید قرار دهند و زمینه‌ساز خاطره ای خودش برای مهمانان باشند.

اسدی افزود: همچنین شهروندان هم وظیفه دارند با تمیز نگاه داشتن شهرها ضمن کاستن از زحمات پاکبانان عزیز، محیطی تمیز و سالم برای دیگران مهیا کنند.

 نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها با آروزی سالی خوش برای همه ایرانیان گفت: امیدوارم در سال نو همه ما بتوانیم به بهترین شکل وظایف شهروندی و مسئولیت‌های خود در هر پست و مقامی که هستیم را انجام دهیم تا شهر و کشوری به مراتب بهتر، پویاتر و زیباتری داشته باشیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی