در پیامی: شهرام دبیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری روز شهردار را تبریک گفت
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
دبیری

رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی ضمن گرامیداشت ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری روز شهردار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری گرامی داشت و روز شهردار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

با تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان روز ۲۵ اسفند یادآور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی شهید مهدی باکری برای دفاع از میهن اسلامی در برابر دشمن جرار است. 

شهید باکری هم در عرصه خدمت به مردم و هم در عرصه دفاع از مردم خوش درخشید و حضور کوتاه او در شهرداری ارومیه به عنوان الگویی برای خدمت صادقانه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت شد.

برای نامگذاری روز شهردار چه روزی مناسب‌تر و شایسته‌تر از روز ۲۵ اسفند، سالروز شهادت این «شهردار شهید» وجود دارد؟ تا هم نام شهردار با نام شهید باکری ماندگار شود و هم شهرداران به تأسی از مرام  شهید باکری چراغ راهی برای خدمت به مردم و انجام وظایف و ماموریت‌های خود داشته باشند.

از این‌رو ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار، روز شهردار را به شهرداران سراسر کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم در سال جدید با تصویب «قانون مدیریت یکپارچه شهری» به معنی واقعی شاهد خدمت‌رسانی با کیفیت به شهروندان و شکل‌گیری شهر هوشمند و پایدار باشیم.

شهرام دبیری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

 

گفتنی است سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در دور چهارم در 16 بهمن 1393 طرحی را تصویب کرد که روز 25 اسفند، سالروز شهادت شهید باکری به عنوان روز شهردار نامگذاری شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی