در پیامی: محمد حسن ملک رئیسی انتصاب حمیرا ریگی به مدیرعاملی منطقه آزاد چابهار را تبریک گفت
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
ملک رئیسی

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها در پیامی انتصاب خانم حمیرا ریگی به سمت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، محمد حسن ملک رئیسی نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها، در پیامی انتصاب خانم حمیرا ریگی به سمت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

سرکار خانم حمیرا ریگی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره محترم سازمان منطقه آزاد چابهار

از اینکه بار دیگر به عنوان اولین زن بلوچ اهل سنت توانستید با شایستگی بر مسند خدمت به مردم بنشینید خرسندم. حضور شما در پست‌های مدیریتی استان سیستان و بلوچستان سبب تفاخر و خشنودی ماست و از اینکه توانستید در بسیاری از پست‌ها به عنوان اولین بانوی اهل سنت و حتی اولین بانوی ایرانی نقش آفرینی کنید، خدا را شاکریم.

شما با تلاش و کوشش مستمر به عنوان الگوی بانوان ایرانی و به ویژه بانوان اهل سنت بلوچ هستید و با گشودن درهای بسته، نشان دادید با پشتکار و لیاقت می‌توان در حوزه‌های مختلف به کشور ملت ایران خدمت کرد.

از خداوند منان سلامتی و موفقیت در وظایف و ماموریت‌های محوله را برای شما خواستارم و آرزوی پیشرفت روزافزون در راه خدمت به مردم و توسعه کشور عزیزمان ایران را دارم.

محمد حسن ملک رئیسی

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی