نایب رئیس شورای عالی استان‌ها: منتخبان مجلس باید با مطالبه‌گری صحیح و قانون‌گذاری دقیق، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
حاجی بگلو

حاجی بگلو خطاب به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی در پیش دارند و باید با مطالبه گری صحیح و قانون گذاری دقیق، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و برای آبادانی کشور تلاش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، موسی الرضا حاجی بگلو رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی و نایب رئیس شورای عالی استان‌ها، در بیست یکمین جلسه رسمی شورای استان خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی در حوزه مدیریت شهری و روستایی نمونه کشور است، گفت: ما در استان ۸۸۰۰ هزار عضو شورای شهر و سه هزار دهیار داریم که همگی در امر انتخابات مشارکت فعال داشتند.

حاجی بگلو همچنین با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، افزود: این حضور حماسی، پیروزی نظام و انقلاب بود و مردم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

وی خطاب به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی در پیش دارند و باید با مطالبه گری صحیح و قانون گذاری دقیق، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و برای آبادانی کشور تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت عملکرد خوب منتخبان و مدیران اجرایی، گفت: اگر عملکردها خوب باشد، مردم در انتخابات‌های آینده نیز مشارکت خواهند کرد و شاهد تداوم این پیروزی بزرگ خواهیم بود.

حاجی بگلو در پایان از اصحاب رسانه به خاطر نقش آفرینی در افزایش مشارکت مردم تشکر کرد و گفت: رسانه‌ها با اطلاع رسانی دقیق و شفاف، در این امر مهم نقش بسزایی داشتند.

همچنین در این اجلاس در احکامی جداگانه الیاس تقدیسی زاده به عنوان «مشاور نایب رئیس شورای عالی استان‌‎های کشور در حوزه منابع انسانی، مدیریت و آموزش»، سید متین رضوی به عنوان «مشاور نایب رئیس شورای عالی استان‌ها در امور فضای مجازی»، حسین دست افشان، محسن منفرد و مهدی راه چمندی به عنوان «مشاور رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی» منصوب شدند.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی