رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها خبر داد: تصویب 2 طرح در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کمیسیون عمران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها گفت: طرح نظام‌نامه آموزش شوراهای اسلامی پایه و فرادست و طرح استفساریه با موضوع شمول تبصره ۲ ماده ۲ قانون درآمدهای پایدار برای شرکت‌های مخابرات و توزیع نیروی برق تصویب شد.

امید خدری میرقائد رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری جلسه این کمیسیون در صبح امروز، گفت: دو طرح در این جلسه به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: طرح استفساریه با موضوع شمول تبصره ۲ ماده ۲ قانون درآمدهای پایدار برای شرکت‌های مخابرات و توزیع نیروی برق نیز مورد تأیید اعضای کمیسیون قرار گرفت و مصوب شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها، اظهار داشت: طرح نظام‌نامه آموزش شوراهای اسلامی پایه و فرادست نیز با اصلاحاتی مورد تصویب قرار گرفت.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین در این جلسه نشستی با مدیران ارشد مجموعه اپتیم پارک برگزار شد که در آن اعضای کمیسیون به بحث و تبادل نظر پیرامون انواع مختلف پارکینگ‌های مکانیزه پرداختند.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی