بذرگری خبر داد: تصویب دو طرح در کمیسیون آموزش، تحقیقات، پژوهش، فناوری نوآوری‌های دانش بنیان شورای عالی استان‌ها
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کمیسیون آموزش

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات، پژوهش، فناوری نوآوری‌های دانش بنیان شورای عالی استان‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه 2 طرح در دستورکار کمیسیون بود که مورد تصویب قرار گرفت.

ایرج بذرگری رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات، پژوهش، فناوری نوآوری‌های دانش بنیان شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه 2 طرح در دستورکار کمیسیون بود که مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: دستورالعمل نحوه حضور و مشارکت اعضای شوراهای اسلامی پایه و فرادست در همایش ها، نمایشگاه ها و دوره های آموزشی ملی، منطقه ای و استانی (موضوع بند 7 ماده 88  قانون موسوم به شوراها) اولین طرح در دستورکار بود که با رای اعضا به تصویب رسید.

بذگری تصریح کرد: "آیین نامه اجرایی" الزام دستگاه‌های اجرایی و موسسات عمومی غیر دولتی صاحب وظیفه در ارائه خدمت شهری به ارائه برنامه و بودجه سالیانه به شوراهای اسلامی شهر (موضوع بند (32) ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران) دیگر طرحی بود که در کمیسیون بررسی و تصویب شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی