عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها: احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان خانمیرزا ضروری است
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
باقری

باقری با بیان اینکه 70 درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا دارای بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان برای خدمات رسانی بهتر ضروری است.

محمد یعقوب باقری، نماینده استان چهارمحال و بختیاری و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به برگزاری نوزدهمین جلسه شورای استان چهارمحال و بختیاری که با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد گفت: اختصاص تسهیلات ویژه از محل تبصره 18 قانون بودجه، به شهرستان خانمیرزا از مطالبات مردمی و جوانان است همچنین پیگیری جهت بهره برداری ورزشگاه کارگری در این شهرستان با توجه به اینکه از طریق فرمانداری زمین تخصیص داده شده در دستور کار مسئولین امر قرار گیرد.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: شهرستان خانمیرزا با داشتن جمعیتی بالغ بر 54 هزار نفر و تعداد قابل توجه بیمه‌شدگان که نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت را بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی تشکیل می دهند از داشتن درمانگاه محروم است، می‌طلبد مسئولان احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان را در اولویت کاری قرار داده.

وی افزود: جامعه شورایی از زحمتکشانی هستند که بدون هیچ حق الزحمه به کار و فعالیت مشغول هستند پیشنهاد می‌گردد منظور تاسیس تعاونی مسکن شوراهای اسلامی همکاری لازم از سوی مسئولان امر معمول گردد.

باقری توضیح داد: در همان جلسه مدیر کل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد که از محل تبصره 16 قانون بودجه تسهیلات پرداخت گردیده و شهرستان خانمیرزا از لردگان تفکیک شده. همچنین احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان خانمیرزا در دستور کار است و یا حداقل در بحث اجاره مکان کمک می‌شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی