نماینده استان همدان از حضور مردم آگاه و هوشیار در انتخابات قدردانی کرد
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
شیرمحمدی

حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز ۱۱ اسفندماه، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود‌. آری، ملت شریف ایران به‌رغم توطئه‌های چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید‌.


علی شیرمحمدی نماینده مردم شریف استان همدان در شورای عالی استان‌ها، در یادداشتی از مردم فهیم و قدرشناس استان همدان بابت حضور پرشور، خردمندانه و آگاهانه در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، تقدیر و تشکر کرد‌.

 متن یادداشت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق»

حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز ۱۱ اسفندماه، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود‌. آری، ملت شریف ایران به‌رغم توطئه‌های چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید‌. دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند‌. از فشار‌های سیاسی و اقتصادی گرفته تا بمباران خبری و ترور و حتی توسل به شایعات مختلف‌. یقیناً هرکدام از این موارد، می‌توانست مشارکت مردمی را در کشور‌های مختلف شدیداً تحت تأثیر قرار بدهد و یا انتخابات را متوقف یا به تأخیر بیندازد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی اثبات کرد‌.

به فضل و عنایت خداوند متعال که همه چیز در ید قدرت اوست، انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ نیز با حضور دلسوزانه و تکلیف مدارانه مردم نجیب، صبور و مومن استان همدان عزیز به اتمام رسید‌.  هم استانی‌های گرامی  در این انتخابات علیرغم کاستی‌ها و گلایه مندی‌ها، حضوری نجیبانه و غیرت مندانه داشتند‌. بدیهی است این برخورد شرافتمندانه و مشارکت دغدغه مندانه مردم، مسئولیت کارگزاران را در ادامه راه دو چندان می‌کند‌. بنابراین برای حل مشکلات کشور باید عزم و اراده ای جدی به خرج داد تا پاسخ اعتماد مردم آن گونه که سزاوار است، داده شود‌.

 بی شک آن‌هایی که در این کارزار مورد اقبال مردم قرار گرفتند، از همین امروز می‌باید خود را آماده فعالیت‌هایی جهادی برای تحقق وعده‌هایشان و توأمان توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان و استان کنند و دیگر نامزدهای محترم نیز در مسیر قرب الهی و رضایت مردم، در همان عرصه‌هایی که توفیق خدمت دارند، تلاش خود را برای خدمت خالصانه به مردم ادامه دهند‌.

 همه باید این نکته مهم را مد نظر قرار دهیم که  انتخابات در ایران اسلامی برخلاف انتخابات سایر کشورها، برنده و بازنده ندارد بلکه در نگاه متعالی ما به پدیده‌ها، همه کسانی که در این راه احساس مسئولیت کرده و حضور یافتند، پیروز میدان بودند و این نگاه بلند و اخلاقی، خاص کشور عزیز ما می‌باشد‌.

 در این روزها برخی آگاهانه یا از سر غفلت تلاش کردند مردم را ناامید کنند؛ برخی با رسانه‌هایشان کمپین «رای ندادن» راه انداختند و برخی با شکستن مرزهای اخلاق هر چه ناسزا بود به این حرکت مردم سالارانه نسبت دادند اما شما مردم «بصیر» و «زمان شناس»، در مقابل این هجمه‌های ناروا،  بلوغ سیاسی و فکری خود را «نه در حرف و شعار بلکه در عمل» به همگان ثابت کردید‌.

 اینجانب به عنوان خادم کوچک ملت بزرگ ایران، بر خود فرض دانستم به پاس این حضور آگاهانه، از شما هموطنان فهیم، به ویژه هم استانی‌های شریف همدانی که افتخار نمایندگی آن‌ها را در شورای عالی استان‌ها یافتم،  تشکر نمایم‌.

 پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی