عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها: شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند از نان شب، واجب‌تر است
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
حیدری

حسین حیدری نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات فردا، گفت: شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند از نان شب واجب‌تر است.

حسین حیدری نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها و عضو هیئت رئیسه این شورا در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات، گفت: در ادبیات سیاسی به نظام و حکومتی که در آن مردم حق انتخاب قانون و قانونگذار را دارند، دموکراسی یا مردم سالاری می‌گویند. نظام مقدس جمهوری اسلامی این دستاورد را برای مردم فراهم نموده که در تعیین سرنوشت خود از طریق صندوق رای سهیم باشند.

وی افزود: در شرایط امروز جامعه، بدون اغراق می‌توان گفت شرکت در انتخابات از نان شب واجب‌تر است چرا که تصمیمات افراد انتخاب شده در این انتخابات بر نان امروز و فردای تک تک ما تاثیرگذار خواهد بود.

حیدری خاطرنشان کرد: اینجانب از همه مردم شریف استان یزد درخواست می‌نمایم با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه در روز ۱۱ اسفندماه، زمام قوه مقننه کشور را به دست نمایندگان شایسته بسپارند و یکبار دیگر دلبستگی خود به ایران عزیز و آرمان‌های جمهوری اسلامی را در معرض دید جهانیان به نمایش بگذارند.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی