در بیانیه‌ای: رئیس شورای عالی استان‌ها از مردم و جامعه شورایی برای حضور در انتخابات دعوت کرد
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
دبیری

شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی از مردم به ویژه جامعه شورایی برای حضور در انتخابات دعوت کرد و گفت: از تمام علاقه‌مندان به نظام و انقلاب برادرانه می‌خواهم از هیچ تلاشی برای افزایش مشارکت در انتخابات کوتاهی نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب: « انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است.»

انتخابات، مظهر جمهوریت نظام است و نمادی روشن از مردم‌سالاری در کشورمان. اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و شرایط کشور، اهمیت مشارکت گسترده مردم را دوچندان کرده است.

مجموعه دولت و نظام حاکم به نمایندگی از مردم برای اداره بهینه کشور ایجاد شده است و با استقرار نظام مردم سالار در ایران به ما حقی اعطا شده است که قابل ابطال نیست. این حق شامل انتخاب نماینده برای اداره بهتر کشور است و ما با رأی دادن این حق را به دست می‌آوریم.

بنابراین شرکت نکردن در انتخابات به معنی استفاده نکردن از این حق مدنی و شهروندی است. شرکت در انتخابات حق و وظیفه ماست و از همه مردم و به ویژه جامعه شورایی، دعوت می‌کنم تا برای اعتلای نظام اسلامی و کشور عزیزمان ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کنند و از هیچ تلاشی برای پرشور کردن انتخابات فروگذار نکنند.

از آنجایی که شوراها نیز منتخب مردمند و به اهمیت انتخابات به خوبی واقف. از شوراهای اسلامی سراسرکشور از جمله شوراهای اسلامی استان، شهرستان و بخش می‌خواهم از تمام امکانات و ظرفیت‌های در اختیار برای تسهیل در فرایند برگزاری انتخابات، افزایش مشارکت و اقناع مردم برای رأی دادن و انتخاب نمایندگان کاردان استفاده کنند و از زیر مجموعه‌های خود نیز بخواهند که چنین کنند.

در پایان، از تمام علاقه‌مندان به نظام و انقلاب برادرانه می‌خواهم از هیچ تلاشی برای افزایش مشارکت در انتخابات کوتاهی نکنند و با بیان دستاوردهای نظام، رضایت مردم را جلب کنند تا بتوانیم با داشتن انتخاباتی با مشارکت بالا، سیستم سیاسی پویاتر و کارآمدتری داشته باشیم.

شهرام دبیری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی