سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها: شوراها و شهرداری‌ها از تمام امکانات و توان خود برای برگزاری پرشکوه انتخابات استفاده کنند
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
مفضفی

مفضفی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته از سوی شوراها و شهرداری‌ها برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات گفت: با وجود تمام کوشش‌های صورت گرفته، بازهم از شوراها و شهرداری‌ها می‌خواهم از تمام توان خود برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات استفاده کنند.

بهنام مفضفی سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان ماه شادی و سرور برای مسلمانان و نوید بخش فرارسیدن بهار قرآن است.

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان‌ها ضمن اشاره به فرارسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات اعتبار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و یکی از نشانه‌های مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی است که با وقوع انقلاب اسلامی به مردم ایران هدیه داده شد.

وی افزود: از این رو شرکت در انتخابات یک اصل اساسی است و باید با تمام قدرت برای ناامید کردن دشمنان در انتخابات شرکت کنیم. حضور در انتخابات یک رای به نظام جمهوری اسلامی است و به معنی تایید مشروعیت این نظام از سوی مردم است.

مفضفی تصریح کرد: شخصیت‌ها، خواص و دستگاه‌های دولتی و عمومی نیز موظف هستند از تمام امکانات خود برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده کنند.

سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: در این میان نقش شوراها و شهرداری‌ها در تشویق مردم به انتخابات و برگزاری انتخابات بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: از آنجا که شوراها خود منتخب رای مردم هستند، اهمیت انتخابات را درک می‌کنند از این رو در برگزاری هرچه بهتر انتخابات تلاش می‌کنند.

مفضفی اظهار کرد: تاکنون نیز شهرداری‌ها و شوراها در سراسر کشور کارهای خوبی برای برگزاری باشکوه انتخابات انجام داده‌اند.

سرپرست دبیرخانه شورای عالی استان‌ها ضمن قدردانی از فعالیت‌های شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات و فراهم کردن بستر برای برگزاری یک انتخابات خوب گفت: ما هرچه در این زمینه تلاش کنیم کم است و از این رو باز هم از شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور می‌خواهم تمام توان و تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط به کار گیرند و از امکانات موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی افزود: رئیس و اعضای شورای عالی استان‌ها نیز در این راه پیش قدم است و با تمام توان در انتخابات شرکت خواهند کرد و از مردم عزیز و بزرگوار ایران نیز می‌خواهیم برای کوری چشم دشمنان این مرز و بوم در صفوف متراکم و دوشادوش هم با مشت‌هایی گره کرده در انتخابات شرکت کنند و به جهانیان ثابت کنند که در این نظام مقدس قانون برخواسته از رای مردم است و کارها بر اساس رای و نظر مردم پیش می‌رود.

پایان پیام/‌

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی