نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها: بیش از ۲٠ مدرسه تخریبی در شهرستان خانمیرزا وجود دارد
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
باقری

باقری با بیان اینکه بیش از 20 مدرسه تخریبی در شهرستان خانمیرزا وجود دارد گفت: زیبنده نیست که مدارس کانکسی یا کمبود فضای آموزشی داشته باشیم. مدارس تخریبی، نبود خانه‌های بهداشت، بیکاری و‌.‌.‌. باید مورد توجه قرار گیرند‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، محمدیعقوب باقری نماینده استان چهارمحال و بختیاری و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها، اظهار کرد: برخی مسائل در استان باید به صورت کلان دیده شوند و مشکلات جزء از جمله ساخت مدرسه باید نیازسنجی و توسط دستگاه‌های ذیربط انجام گردد‌.

وی گفت: برای اشتغال و توسعه پایدار ظرفیت عظیمی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد پتانسیل مناطق مختلف استان در زمینه‌های صنعتی یا کشاورزی و دامپروری باید شناسایی و تقویت شود.

باقری تصریح کرد: در راستای رفع مشکل بیکاری استان چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم اقدامات خوبی صورت گرفته که جای تقدیر دارد‌.

نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها، با اشاره به لزوم ایجاد زمینه‌های سرمایه گذاری در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: با استفاده از خدمات بنیاد‌های علوی و برکت می توان اشتغال پایدار و توسعه همه جانبه در استان را شاهد باشیم‌.

وی با اشاره به اینکه زیبنده نیست که مدارس کانکسی یا کمبود فضای آموزشی داشته باشیم، افزود: مدارس تخریبی، نبود خانه‌های بهداشت، بیکاری و‌.‌.‌. باید مورد توجه قرار گیرند‌.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها بیان داشت: با توجه به اینکه برای شهرستان خانمیرزا سرمایه گذار مراجعه نموده اما بدلیل نبود زیرساخت لازم، اقدامی صورت نگرفته، انتظار می‌رود بنیاد برکت یکی از پروژه‌های مهم شهرستان خانمیرزا در روستای بابامنصور را حمایت کنند‌.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیش از 20 مدرسه تخریبی در شهرستان خانمیرزا وجود دارد، گفت: توجه به رفع معضلات مدارس ضروری است.

باقری در گفت و گو با پایگاه خبری جهانبین خبر افزود: شهرستان خانمیرزا قطب گلخانه‌های استان چهارمحال و بختیاری بوده و با وجود متقاضیان بسیار جهت احداث گلخانه اعتبار اندک برای ارائه تسهیلات اختصاص داده شده است‌.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی