قدردانی از حضور حماسی مردم استان فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن 
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
ساریخانی

حضور پرشور و حماسی مردم شریف و هوشیار استان فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بسیار با شکوه و قابل تقدیر بود. مسؤلان و مدیران باید قدردان این مردم عزیز و نجیب باشند و نباید شرمنده مردمی باشیم که به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی متعهد و وفادار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، سینا ساریخانی نمانیده استان فارس در شورای عالی استان ها در پیامی از حضور پر شور مردم شریف استان فارس در راهپیمایی 22 بهمن چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد: مردم آمدند تا بگویند علی رغم سختی ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیار و تنوع افکار و سلایق، بر عهدی که با شهدا و امام خامنه‌ای بسته اند، ایستاده اند.
وی ادامه داد: امروز آحاد مردم از اقوام، مذاهب، اقشار و گویش‌های مختلف و از پیر و جوان و زن و مرد و کودک و نوجوان در سراسر استان به خیابان‌ها آمده اند تا با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.
ساریخانی در ای پیام افزود: جا دارد از همه دست اندر کاران، دانش آموزان و دانشجویان بسیجی، مدیران،روحانیون، نيروهای امنيتی، نظامی و انتظامی و همه عزیزانی که  این حماسه به یادماندنی و عظیم را خلق کرداند، تقدیر و تشکر کنیم.
نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها در این پیام افزود: ان شاء الله مردم شریف استان فارس با حضور پرشورشان در انتخابات یازدهم اسفند ماه هم، این حماسه بزرگ را تکرار خواهند کرد و باعث یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گردند.حضور فعال و گسترده در انتخابات راهکاری مهم و تاثیرگذار در رفع مشکلات و بهبود شرایط به نفع مردم است. اگر عده‌ای به خاطر وجود مشکلات، نسبت به حضور در انتخابات تردید دارند، باید بدانند که اتفاقاً راه حل غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی، شرکت در انتخابات است.
ساریخانی گفت: آنچه مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب می‌کند، احساس تکلیف در برابر نسل آینده و تشکیل مجلسی سالم و پیگیر در حل مسائل و مشکلات مردم است.
وی در خاتمه تصریح کرد: مشارکت بالا در انتخابات موجب تشکیل یک مجلس قوی، منجسم و باعث ایجاد اقتدار ملی و بین المللی برای نظام و دولت محسوب شده که این بازتاب بین المللی موجب قوت گرفتن جایگاه جمهوری اسلامی در کل جهان می‌شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی