نایب رئیس شورای عالی استان‌ها در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال آزاد کلان‌شهرهای کشور: ورزش، عامل هم‌افزایی بین مدیریت شهری کلان‌شهرها است
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
حاجی بگلو

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: اخلاق مداری و جوانمردی یکی از بارزترین صفاتی است که در رفتار و عملکرد شرکت‌کنندگان در مسابقات فوتسال آزاد کلان‌شهرهای کشور مشاهده می‌شود.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو سخنگوی شورای شهر مشهد و نایب رئیس شورای عالی استان‌ها، در حاشیه برگزاری مسابقه فینال مسابقات فوتسال آزاد کلان‌شهرهای کشور گفت: گردهمایی کلان‌شهرها به بهانه مسابقات ورزشی در کنار یکدیگر، هم‌افزایی‌های جمعی را ایجاد می‌کند.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: مدیریت شهری در کلان‌شهرها باید ظرفیت‌های عمومی و تخصصی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ورزش و تورنمت‌های گروهی می‌تواند سبب افزایش جریان تبادل و هم‌افزایی بین مدیریت شهری در کلان‌شهرهای کشور باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با تبریک قهرمانی تیم فوتسال شهرداری مشهد در اولین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید باکری بیان کرد: شهید باکری در کنار تخصص دارای اخلاق متعالی و مثال‌زدنی بود که باید کارکنان شهرداری به آن توجه کنند.

حاجی بگلو با تقدیر از عوامل برگزارکننده این مسابقات گفت: توسعه ورزش و حمایت از استعدادهای ورزشی در مشهد جزو اصلی‌ترین برنامه‌های شورای ششم محسوب می‌شود که در این باره تاکنون شهرداری عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی