در دیدار نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با دادستان کل دیوان محاسبات کشور: دیوان محاسبات از اقدامات شورا و شهرداری قدردانی و حمایت می‌کند / تاکید بر تعامل و همکاری شورای عالی استان‌ها و دیوان محاسبات کشور
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
حاجی بگلو

در دیدار نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با دادستان کل دیوان محاسبات کشور در خصوص زمینه‌های مشترک شورای عالی استان‌ها و دیوان محاسبات کل کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد این دو نهاد در زمینه‌های مشترک تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان خراسان رضوی، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو رئیس شورای اسلامی استان با همراهی محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد مقدس با علی کامیار دادستان کل دیوان محاسبات کشور دیدار و گفتگو کردند.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو؛ نایب رئیس شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی و سخنگوی شورای شهر مشهد در این نشست گفت: به دنبال ارتقای سطح خدمات به مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی هستیم و مصوبات خوبی از این حیث در شورای اسلامی مشهد مقدس تصویب شده است.

در ادامه علی کامیار، دادستان کل دیوان محاسبات کشور بیان کرد: از تلاش‌ها و اقدامات ارزنده شهردار مشهد و شورای اسلامی این شهر تقدیر و از اقدامات انجام شده در مشهد نیز حمایت می‌کنیم.

همچنین در این نشست در خصوص زمینه‌های مشترک شورای عالی استان‌ها و دیوان محاسبات کل کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد این دو نهاد در زمینه‌های مشترک تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

لازم به ذکر است در این دیدار در خصوص مشکلات شوراهای اسلامی استان خراسان رضوی نیز مطالبی به سمع و نظر دادستان کل دیوان محاسبات کشور رسید.

پایان پیام/

 
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی