نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌‌ها: مردم با مشارکت بالا در راهپیمایی جشن انقلاب و انتخابات مجلس دشمن را ناامید می‌کنند
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
ساریخانی

ساریخانی با بیان اینکه مردم با مشارکت بالا در راهپیمایی جشن انقلاب و انتخابات مجلس دشمن را ناامید می‌کنند، گفت: البته مسئولان نباید شرمنده مردمی باشند که به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی متعهد و وفادار هستند. 

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌‌ها، با بیان اینکه مردم شریف استان فارس با توجه به مسیر انقلابی‌گری که برای خود انتخاب کرده‌اند، با هوشمندی و بصیرت وارد میدان شده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی حمایت خواهند کرد، گفت: بدون شک حضور پرشور و با اقتدار مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن و در انتخابات ۱۱ اسفند نشانۀ وحدت و همدلی ملتی است که می‌خواهد یکبار دیگر هوشمندانه با مشارکت پرشور و آگاهانه، به وظایف دینی و انقلابی خویش عمل کرده و فصل جدیدی از حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران اسلامی را رقم بزنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا در تبلیغات خود بین مردم تفرقه و بی‌اعتمادی ایجاد کنند و نظام را ناکارآمد جلوه دهد و مردم را نسبت به نظام نا‌امید و مأیوس کنند. مسؤلان کشور با برنامه‌ریزی، مدیریت و نظارت جدی در حوزه‌های اقتصادی،  اجتماعی و عمرانی تلاش و همت خود را بیشتر کنند و با مدیران ناکارآمد و متخلفان و مفسدان در زمینه‌‌های مختلف برخورد جدی داشته باشند تا دغدغه و نگرانی مردم کاهش یابد و انگیزه و روحیه مردم بیشتر متضرر نشوند.

ساریخانی ادامه داد: البته مدیران و مسئولان باید قدر این مردم شریف را بدانند، مردمی که در شرایط سخت و دشوار نظام و کشورشان را تنها نمی‌گذارند. مسؤلان باید با جان ودل به مردم خدمت کنند. افتخار خدمت به این مردم نجیب افتخار و فرصت بزرگی است که نصیب هرکس نخواهد شد.

نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها، تصریح کرد: مسئولان و مدیران نباید شرمنده مردمی باشند که به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی متعهد و وفادار هستند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی