نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها: کاهش سهمیه سوخت سبب کمیاب شدن بنزین در سیستان و بلوچستان شده است
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
عزیزی

عزیزی با بیان اینکه کاهش سهمیه بنزین به بهانه قاچاق سوخت اشتباه است گفت: این مسئله سبب شده است بنزین در سیستان و بلوچستان کمیاب شود و مردم تحت فشار قرار گیرد.

محمد کریم عزیزی نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با انتقاد از کاهش سهمیه بنزین 3 هزار تومانی به بهانه کاهش قاچاق سوخت گفت: این کاهش سهمیه شاید برای استان های دیگر مشکل ساز نباشد اما در سیستان و بلوچستان به دلیل نبود کارت مادر در جایگاه‌ها و وسعت زیاد استان مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: از جنوبی‌ترین نقطه استان سیستان و بلوچستان تا زاهدان که مرکز استان است حدود 1000 کیلومتر فاصله است. یعنی اگر کسی کار اداری داشته باشد و بخواهد به زاهدان سفر کند و برگردد سهمیه 160 لیتری بنزینش تمام می‌شود و چون کارت مادر در جایگاه‌ها وجود ندارد باید تا آخر ماه صبر کند یا از دیگران بنزین قرض بگیرد.

عزیزی تصریح کرد: این اقدام سبب قحطی بنزین شده است و مردم دسترسی سختی به بنزین دارند و عملا نمی‌توانند با آسایش از خودروهای خود استفاده کنند.

نماینده استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید فکری به حال این مردم کرد. نمی‌شود که به بهانه قاچاق سوخت مردم را از استفاده بنزین محروم کنیم. مردم عادی که نمی‌توانند قاچاق کنند. شما باید قاچاقچیان را بگیرید.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی