نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها: تبیین دستاوردهای نظام سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
ساریخانی

ساریخانی با بیان اینکه جهاد تبیین و نشان دادن خدمات نظام به مردم بسیار مهم است گفت: تبیین دستاوردهای نظام به مردم سبب افزایش اعتماد و در نتیجه حضور در پای صندوق‌های رای می‌شود.

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، حضور و نقش آفرینی مردم در انتخابات نه تنها تکلیف بلکه حق مردم در اداره امور کشور دانست و گفت: مردم و مسئولان استان فارس با تمام توان این آمادگی را دارند که انتخابات پیش‌رو را با مشارکت بالا و پرشور برگزار کنند.

وی افزود: مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رأی از سوی مردم این است که مجلسی شکل گیرد، عدالت محور، توسعه خواه و تحول‌گرا، به دور از فساد، تبعيض و کم کاری، متعهد، متخصص و دلسوز در جهت رفع و کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، پایبندی به نظام و منافع مردم و کشور را در دستور کار خود قرار دهند.

ساریخانی اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی برای ایجاد یک محیط شاد و با انگیزه در جامعه امری ضروری است. باید مسئولان کشور دستاوردهای نظام را در این ایام برای مردم تبیین کرده و وحدت و همدلی را تقویت کنند.

نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند تا در تبلیغات خود بین مردم تفرقه و بی‌اعتمادی ایجاد کنند و نظام را ناکارآمد جلوه دهد، مردم استان فارس با مشارکت بالا و حضور در پای صندوق‌های رأی  وحدت و همدلی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت خواهند کرد.

ساریخانی اظهار کرد: علی رغم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان که قصد ایجاد خدشه به صفوف به هم فشرده مردم و اختلال در برگزاری انتخابات پر شور مردم را دارند، باید مسئولان و مردم در این زمینه هوشیار باشند. بیگانگان با بهره‌گیری از یک سری ترفندهای تبلیغاتی مسموم و ضد ایرانی قصد دارند مردم را به نظام دلسرد و نا امید کنند، مردم آگاهانه با شرکت در انتخابات اهداف دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی توضیح داد: مطمئناً جهاد تبیین، روشنگری و عملکرد خوب و ارائه خدمات مسؤلان و مدیران به مردم  مهمترین کاری است که باعث جلب رضایت مردم و مشارکت بالا در انتخابات می‌شود. حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای منتخبین خواهد بود. منتخبان مردم هم باید در پاسخ به حماسه آفرینی و حضور پرشور مردم كه باعث سرافرازی و سربلندی كشور و نظام می شوند، از هیچ كوششی در راستای خدمت‌رسانی و حل مسائل و مشکلات مردم دریغ نكنند.

پایان پیام/

 
اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی