عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها: مردم خواهان اجرای مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور هستند
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
حیدری

حیدری با اشاره به مصوبات هیئت دولت در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان یزد گفت: مردم خواستار به نتیجه رسیدن این مصوبات هستند.

حسین حیدری نماینده استان یزد و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به سالگرد سفر رئیس جمهور به استان یزد و شهرستان خاتم گفت: رئیس جمهور محترم و هیئت دولت دی ماه سال گذشته به استان یزد سفر کردند و در شهرستان محروم خاتم هم حضور یافتند که با استقبال کم نظیر مردم روبه‌رو شدند. به طوری‌که اخبار این استقبال در رسانه‌های کشور بازتاب یافت.

وی با بیان اینکه مصوباتی در این سفر در هیئت دولت تصویب شد و رئیس جمهور هم قول‌هایی به مردم دادند؛ افزود: اکنون که در سالگرد این سفر هستیم امیدواریم با پیگیری جدی ادارات و نهادهای دولتی این مصوبات و قول‌ها اجرایی شود.

حیدری ادامه داد: یکی از این مصوبات تکمیل و افتتاح بیمارستان آیت الله خاتمی بود که برای مردم شهرستان خاتم حیاتی است. خوشبختانه کارهایی برای تکمیل بیمارستان انجام شده است اما لازم است برای تجهیز و افتتاح این بیمارستان در دهه فجر امسال اعتبار لازم تخصیص یابد و کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: مصوبه بعدی تکمیل باند دوم جاده هرات - هرابرجان است که انتظار داریم مطالبات پیمانکار پرداخت شود و اعتبار لازم برای تکمیل پروژه تخصیص یابد تا امنیت جاده برای تردد افزایش و تصادفات جاده‌ای کاهش یابد.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: مورد بعدی امهال وام‌های کشاورزی بود که در سفر هیئت دولت به استان یزد تصویب شد و رئیس جمهور محترم هم در سخنان خود بر این موضوع را تاکید کرد.

وی بیان کرد: این وام‌ها را کشاورزان برای توسعه کشاورزی گرفتند ولی به دلیل خشکسالی و سرمازدگی دچار زیان و خسارت شده‌اند و توان بازپرداخت وام‌ها را ندارند.

حیدری ادامه داد: از این رو رئیس جمهور قول امهال این وام‌ها را دادند. تاکنون هم بخشی از این مصوبه انجام شده است اما اعتبار تخصیص داده شده برای اجرای کامل این مصوبه کافی نیست و لازم است اعتبار بیشتری تخصیص یابد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی