نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها خبر داد: بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ پروژه‌های عمرانی مناطق
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
آقامیری

آقامیری تصریح کرد: در دور سوم نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات در نظر داریم ضمن اطلاع از پروژه‌های مستمر، غیر مستمر و توسعه محله‌ای منطقه، اعتبارات و پروژه‌های سال ۱۴۰۳ محلات و نواحی مناطق پایتخت را تدوین کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، چهل و ششمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها، شهردار منطقه و جمعی از معتمدین محلات و مدیران شهری منطقه 13 برگزار شد.

آقامیری با بیان اینکه در دور اول و دوم برگزاری این نشست‌ها به دنبال تدوین نظام مسائل محلات بودیم؛ تصریح کرد: در دور سوم نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات در نظر داریم ضمن اطلاع از پروژه‌های مستمر، غیر مستمر و توسعه محله‌ای منطقه، اعتبارات و پروژه‌های سال ۱۴۰۳ محلات و نواحی مناطق پایتخت را تدوین کنیم.

وی افزود: در دور سوم نشست‌های مجمع مشورتی و تخصصی محلات، سلسله نشست‌هایی برای بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ پروژه‌های عمرانی با حضور شهرداران و معاونین مناطق ۲۲ گانه با مشارکت معتمدین محلات برگزار می‌شود.

گفتنی است در سومین جلسه از دور سوم مجمع مشورتی و تخصصی محلات که در منطقه 13 برگزار شد؛ مشکلات شهری از نظر شهروندان، ظرفیت‌ها و اقدامات عمرانی سطح منطقه توسط اعضای مجمع مشورتی و تخصصی محلات منطقه بیان و پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۳ محلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی