در پیامی به نمایندگی از اعضای شورای عالی استان‌ها؛ سخنگوی شورای عالی استان‌ها حمله تروریستی مراسم سردار سلیمانی را محکوم کرد
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
اعظمی

فاروق اعظمی در پیامی اقدام تروریستی دشمنان کوردل اسلام و ایران را محکوم کرده و شهادت بیش از یکصد ایرانی در جریان این حمله تروریستی را تسلیت گفت.

فاروق اعظمی نماینده استان سیستان و بلوچستان و سخنگوی شورای عالی استان‌ها در پیامی به نمایندگی از هیئت رئیسه و اعضای شورای عالی استان‌ها و مردم شریف سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی، شهادت بیش از یکصد نفر از شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

برنامه ریزی برای ترور شهروندان بی‌گناه ایرانی در چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی نشان از کینه ورزی و ددمنشی دشمنان جمهوری اسلامی ایران دارد.

ترور یکی از روش‌های متداول دشمنان برای درهم شکستن ملت‌های مستقل جهان است و جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین قربانیان ترور در جهان است.

دشمن با این کار می‌خواهد این پیام را بدهد که در سالگرد ترور سردار سلیمانی، شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار را ترور می‌کنیم و امنیت جمهوری اسلامی را به خطر می‌اندازیم.

اما دشمنان باید بدانند که این دشمنی‌های احمقانه و وحشیانه نمی‌تواند در اراده و مقاومت ملت بزرگ ایران خللی ایجاد کند.

یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارم و شهادت بیش از یکصد ایرانی در مراسم سالگرد این شهید بزرگوار را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض کرده و آرزوی بهبودی برای مجروحین را دارم.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی