سروری در نامه‌ی به روسای شورای استان‌های سراسر کشور؛ با بهره‌گیری از تمام امکانات در اختیار زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات را فراهم کنید
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
سروری

رئیس شورای عالی استان‌ها در نامه‌ای خطاب به روسای شورای اسلامی استان‌های سراسر کشور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب از آن‌ها خواست به شوراهای پایه و فرادست دستور دهند تا اقدامات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها، در نامه‌ای خطاب به روسای شورای اسلامی استان‌های سراسر کشور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات و با تاکید بر اهمیت برگزای باشکوه انتخابات اسفند ماه از آن‌ها خواسته است به شوراهای پایه و فرادست دستور دهند تا با بهره‌گیری از تمام امکانات در اختیار زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات را فراهم کنند.

متن نامه بدین شرح است:

روسای محترم شورای اسلامی استان‌های سراسر کشور

همان طور که استحضار دارید در اسفندماه سال جاری به لطف لایزال الهی همچون گذشته شاهد برگزاری باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود. در همین راستا و با عنایت به راهبردهای چهارگانه ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری ۱. مشارکت ۲. رقابت 3. امنیت و 4. سلامت انتخابات، دستور فرمایید کلیه شوراهای اسلامی شهر و روستا و شوراهای فرادست آن استان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های دراختیار، زمینه‌های لازم برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر و باشکوه‌تر انتخابات موصوف را فراهم نمایند.

متن فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در ۱۵ فروردین سال جاری در دیدار مسئولان نظام به شرح ذیل بوده است:

این انتخابات خیلی مهم است. انتخابات می‌تواند مظهر قوت ملی باشد. اگر انتخابات درست برگزار نشود، ضعف کشور و ضعف ملت را نشان می‌دهد؛ ضعف دولت را، ضعف مسئولان را، ضعف آحاد مردم را و ضعف کشور را نشان می‌دهد. هر چه ما ضعیف بشویم تهاجم و فشار دشمنان ما بیشتر خواهد شد. اگر می‌خواهید جلوی فشار دشمن گرفته شود، باید قوی شویم. یکی از ابزارهای مهم قوت کشور همین انتخابات است. مسئولانی که مرتبط هستند از همین حالا - البته می‌دانم که دنبال کرده‌اند- راهبرد مشارکت را، راهبرد امنیت انتخابات را، راهبرد سلامت انتخابات را، راهبرد رقابت انتخابات را مشخص کنند؛ انتخابات خوبِ سالمِ با مشارکت بالایی ان‌شاءالله در آخر سال داشته باشیم.

پایا پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی